Course OMG bhgn 1

Wednesday, May 28, 2014

Entry pagi ini saya dan team MFMS akan menghadiri course OMG untuk belajar cara-cara betul berniaga online.

Tak sabar rasanya nak belajar! 
Walaupun hari ini hari Sabtu, tapi saya sangat bersemangat. In fact lebih bersemangat berbanding hari biasa ke opis!

Bangun pagi tadi untuk solat subuh, terus mandi. Then lepas solat, terus siapkan breakfast and lunch untuk family tersayang. Semua dah disusun supaya senang untuk encik suami senang dirumah hari ini.

Untung saya mempunyai suami yang sangat supportive dan sentiasa membantu saya dalam semua urusan saya. Ideally i would say, we make a very good team! 

Oklah.. Nanti saya update lagi perkongsian di course OMG tu nanti ye!

SMA
24.5.14

You Might Also Like

0 comments

Like us on Facebook

Flickr Images