Jatuh Cinta dengan MealShakes Shaklee

Saturday, May 10, 2014


Sebagai ibu, saya sering risau tentang perkembangan dan tumbesaran anak-anak saya.
Suatu hari, saya bercerita rasa susah hati itu dengan adik ipar saya. Kebetulan, dia jugak menghadapi masalah yang sama.



 Dia mula berkongsi kebaikan MealShakes Shaklee. Dari situlah saya mula mencuba dan terus jatuh cinta dengan MealShakes Shaklee ini.



Saya memang sangat teruja untuk berkongsi kegembiraan dan kepuasan hati saya dengan MealShakes ini. Kebetulan bulan  ini ada PROMOSI hebat MealShakes. 

Sepanjang bulan Jun ini adalah peluang terbaik untuk grab stock MealShakes. Saya sendiri memang membeli dan simpan stock untuk membuat persiapan menghadapi bulan Ramadhan tidak lama saja lagi.




Sempena harga runtuh MealShakes ini, mari kita dapatkan set supplement yang berkaitan dengan MealShakes ni:

   Set Combo Minda   
Untuk perkembangan dan kecergasan minda anak-anak anda.


Set Combo Ramadhan
Untuk memastikan si manja anda kekal cergas di bulan Ramadhan.


Set Combo Tambah Berat
Khas untuk mereka yang mahu menambah berat badan.


Kini, MealShakes Memang menjadi menu wajib sarapan pagi anak-anak saya setiap hari. Perut kenyang disamping sarat dengan vitamin. Anda bagaimana?

Anda berminat? Sila SMS/TEXT/Whatsapp ke nombor ☛012- 3286248☚

PM —> https://www.facebook.com/messages/SurayaAzizan






You Might Also Like

0 comments

Like us on Facebook

Flickr Images