Menceraikan suami dengan kekasih gelapnya

Saturday, August 23, 2014

Assalammulaikum,



Hari ni yaya nak share projek terbaru yaya. Projek ni yaya namakan Projek Bercerai dengan Kekasih Gelapnya. Macam menakutkan jer tajuk projek tu kan!



Projek Bercerai dengan Kekasih Gelap ini yaya buat khas untuk suami yaya.
Yes, Projek Meng’kurus’kan Suami tu belum siap lagi, tapi Yaya dah mula dengan projek baru pulak. Yaya bukan ape, nak cuba take advantage of Bulan Ramadan ini.

Bila anda bertemu perokok, pernah tak anda terdetik dalam hati

Ish busuknya!
Ish membazirnyer lah bakar duit!
Serabutlah asap rokok ni!



Jika anda pernah terbisik begitu, jom baca mengenai projek terbaru yaya ni.


Projek Bercerai dengan Kekasih Gelapnya adalah projek yang bertujuan untuk cuba memberhentikan tabiat merokok suami yaya. Yaya tak pernah menyuarakan hasrat supaya dia berhenti merokok. Yaya juga tak pernah komplen tentang tabiatnya yang suka merokok selepas makan. 




Ya, mungkin ramai yang akan berpendapat Yaya tak sayang suami sebab tu biarkan dia merokok. Bukan begitu, Yaya amat sayangkan dia. Yelah, bini mana tak sayangkan suami kan? Tapi Yaya tak pernah bersuara sebab Yaya takmahu dianggap mengongkong dan tidak memberikan dia kebebasan untuk diri dia sendiri di depan keluarga. 

Kebetulan, salah satu subjek di sekolah  mengajar anak Yaya mengenai keburukan dan bahaya merokok. Jadi 
anak Yaya dah banyak kali cuba menegur ayahnya. Tapi tak berkesan juga. Ayahnya mengiakan kata-kata anaknya itu, tapi tetap juga dengan tabiatnya!



Dia memang tak pernah merokok didalam rumah, di depan anak-anak, di depan orang tua and even di depan Yaya sendiri pun tak pernah. Dia sangat tak setuju dengan sesiapa yang tergamak merokok di hadapan kanak-kanak terutamanya bayi. He is aware of the danger but yet dia buat jugak!

Pernah beberapa kali dia cuba untuk berhenti tetapi gagal. 
Dia pernah mencuba Sweet nicotine dan e-rokok (rokok elektronik), tapi kedua-duanya hanya sementara. Dia kembali ke tabiat lamanya untuk berjumpa dengan “kekasih gelap” nya itu.


Apabila Yaya buat bisnes Shaklee ni, Yaya diperkenalkan dengan Vivix “Tonik Ajaib” yang dikatakan mampu untuk memberhentikan tabiat perokok tegar. Jadi tanpa berlengah-lengah, terus saja Yaya order sebotol untuk buat eksperimen pada suami Yaya.



Setiap malam Yaya akan pastikan dia makan Vivix. Yelah nak makan siang tak boleh! Kan Puasa! Yaya tak share the information bahawa Vivix boleh menceraikan dia dengan “kekasih gelap” nya itu. Bukan taknak beritahu, tapi jika Yaya beritahu, hilanglah majik “Tonik Ajaib” itu. So biar dia rasa sendiri dan SURPRISE!! rupa-rupanya boleh je berhenti merokok!

Hari-ni dah masuk hari ke-7 Projek Yaya ni berjalan. Daripada pemerhatian Yaya, nampak dah banyak kurang. Biasanya, lepas je makan terus dia carik candunya tu, tapi sejak 2-3 harini nampak dia dah kurang carik candunya. Walaupun masih merokok tapi sudah nampak progress yang positif.

Disini Yaya nak share mengenai Vivix.

Apa itu Vivix?



Apa kandungan Vivix?




Apa kebaikan Vivix?



Siapa yang perlukan Vivix?



Testimoni Vivix terhadap perokok







Kepada semua kaum isteri, anak-anak dan ibu bapa yang mahu orang kesayangan anda bebas dari rokok, jangan tunggu lagi, jom cuba vivix!
InsyaAllah berkesan!




Jika ada rasa berminat untuk mengetahui lebih lanjut mengenai Vivix Shaklee ini, silalah hubungi Yaya di nombor dibawah.

InsyaAllah konsultasi PERCUMA akan diberikan untuk setiap permasalahan yang dikemukakan.

Thank you for reading!



Jika anda rasa entri ini bermanfaat, mohon anda click LIKE di bawah dan SHARE entry ini dengan rakan-rakan anda yang lain. Terima kasih.

Ingin mendapatkan suplemen yang sesuau untuk seisi keluarga? 
Ingin menjana pendapat 4-5 angka sebulan dari rumah?



Hubungi Yaya untuk:-

FREE CONSULTATION
AFFORCABLE PRICE
BUSINESS OPPOTUNITY WITH SHAKLEE!!




YAYA
Shaklee ID : 1129784
012-328 6248 (Call, SMS, WhatsApp)

suraya106@gmail.com

You Might Also Like

0 comments

Like us on Facebook

Flickr Images